Re: wirus ?

Autor: FreeMen (forracjo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 18:50:05 MET DST

W poprzednim odcinku Michal Zawada <zawada_at_ifactory.pl> tako rzecze:

>Przeciwnie. Nie tylko możesz, ale POWINIENEŚ. Wystarczy założyc odpowiednie
>filtry na bramke smtp. I to jest naprawdę jedyny sposób na wirusy
>rozsyłające się outlookiem.
>
>Michał Z.

... a odważnie pojść krok dalej i nieświadomemu nadawcy wysłać
automatem pocztą zwrotną oficjalkę i jakiś freewarowy xx-cleaner
z instrukcją, miejscem weryfikacji itp ?
I klient szczęśliwy, i admin bardziej "friendly" ?
W końcu może niewiedzieć, co czyni i jak się wyleczyć ?
(oczywiście user, nie admin )

FreeMen

--
Pozdrawiam