Re: wirus ?

Autor: Michał Rudewicz (Michal.Rudewicz_at_mlociny.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 18:17:54 MET DST

*This post is PPL licensed* - http://ppl.7thguard.net/

*Tomasz Torcz, BG* <zdzichu_at_irc.pl> pisze:

> i ograniczyc mozliwosc przesylania materialow emailem?
> rozumiem ze to konto darmowe, ale taka tyrania?
> jedne rzeczy mozna wyslac a innych nie?
> bez przesady, metody gestapowskie sa nie do przyjecia.

W szczególności w przypadku kochanego SirCama. Toż to najfajniejszy
wirus w historii! Tylko dlaczego do mnie tak rzadko przychodzi :(

Dostał ktoś coś ciekawego? Ja tylko jedną fakturę pro-forma, pozostałe
no mało ciekawe śmieci.

Michał

--
<clickety><click><F3>                                    ICQ: 23553135