SDI- Warszawa, centrala Czackiego

Autor: Arte (queer_at_amm.net.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 13:34:00 MET DST

    Witam...

Po wielu nieudanych probach skontaktowania sie telefonicznego z BOK-iem
(osobiscie nie moge sie na razie do nich udac bo pracuja wtedy kiedy i ja)
postanowilem tutaj zadac jedno pytanie.

Czy jest tu ktos kto ma SDI z centrali warszawa-czackiego numer tel 828XXXX.
Chcialem sie dowiedziec jakie sa szanse zalozenia tego u mnie ale na razie
nie moge sie skontaktowac.
Jesli ktos ma SDI z ww. centrali to prosilbym o info jak dlugo czekal, kiedy
zakladal itp.