Re: Jelonki - TPSA - Neostrada

Autor: Pawel Greipner (pg456_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 12:32:37 MET DST

Akurat ja tez mam neostrade i mieszkam na yelonkach. Modemy daja jakies trefne
bo juz mi sie raz win cos spalilo i mi wymienili. Teraz sie konczy okres
pilotazowy i zrobili nowy regulamin i cennik. Ale rezygnuje z tego chlamu,
bo chca podpisac umowe na 12 miesiecy i jeszcze do tego ilosc wysylanych
i odbieranych danych jest ograniczony - sa to jednak spore ilosci, ale sam
fakt mnie wku***. Juz wole se zalozyc gowniane sdi za 500 zeta na dwa lata
+ 130 miesiecznie i mnie taniej wyniesie

Pozdrawiam