Re: Spostrzezenie

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 16:33:34 MET DST

Jacek Zapala, napisał(a):

> A można jakoś w slrnie wycinać followupy? Niestety jego msg-id nie są
> jakieś charakterystyczne, trzeba sobie chyba jakąś bazę budować.

Sa. Bodajze 4-5 piewrsze znaki w MSG-ID przed @ po malpie tez jest stale.
Wystarcza do odfiltrowania Experta i tylko Experta na polipie.

Niestety juz nie pamietam dokladnej skladi ale podawalem ja na polipie w
sierpniu.

W razie potrzeby moge poszukac i podac dokladna skladnie.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Artificial Intelligence usually beats real stupidity.