Re: ..

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 17:46:21 MET DST

Bulba napisał:

> [ to już ostatni z tej serii, przepraszam tych których to męczyło ]
> [ obiecuję więcej nie rozmawiać z Expertem... (po prostu nie mogłem ]
> [ się powstrzymać widząc idiotyzmy które on wypisuje) ]
> [ tak, zauważyłem że podpuszczanie go zamieniło się we flame... ]
> [ jeszcze raz przepraszam ]

robisz to tendencyjnie na grupie polip, wiedzac ze inny jest temat dyskusji

> 1) nie potrafisz zdefiniować pojęcia mitoman
> 2) prawdopodobnie nawet nie rozumiesz tego słowa
> 3) nie potrafisz poprzeć swoich wniosków żadnymi argumentami...

Mitomanem jestes, jezeli uwazasz ze na grupie polip bede ten temat kontynuowal

> [ z powodów braków w interpunkcji da się to rozumieć w dwojaki sposób ]
> 4a) czy ja się ciebie pytałem o to czy należę do policji internetowej?
> 4b) czy ty zgłupiałe¶ już zupełnie posądzając mnie o współpracę
> z policją internetową?
> [ co po zsumowaniu i u¶rednieniu daje: ]
> 4) jeste¶ paranoikiem czy tylko jakie¶ urojenia cię męczą?

raz jeszcze zadaje ci pytanie, czemu na grupie polip zadajesz mi tyle pytan nt.
projektu sztucznej jazni ?
czemu taka sama lista pytan nt. self(EGO) zostala mi zadana na grupie alt.jacek
Jezeli to sa przesluchania, to chce wiedziec czy pracujesz w/dla policji
internetowej.
Wtedy przynajmniej bede wiedzial z kim rozmawiam i czemu ktos sie tak czyms
naukowym interesuje.
Ja cie o nic nie posadzam.
Po prostu odpowiedz.

> 5) nie pytałem, tak więc według mnie jeste¶ kłamcą, sprawdĽ sobie
> jeste¶ kłamcą

> 6) nie pytałem... znowu sprawdĽ sobie archiwum...
> pleciesz głupoty bez zastanowienia

> 7) ehh... nie będę zło¶liwy, chociaż... albo nie... i tak kończymy tę
> zabawę

> 8) raczej pytała nie-wprost, czy nie jeste¶ kłamcą...
> i to nie byłem ja, więc znowu mijasz się z prawdą

To kto to byl, twoj sobowtor ?
Pytania brzmialy dokladnie tak samo, tamta osoba dokladnie powtarzala ze jestem
niewiarygodny i zebym przedstawil szczegoly projektu, zadawala dokladnie te same
pytania, aby wyniuchac szczegoly projektu.
A na koniec proponowala rozmowy ze swoim pracodawca, prezesem jednej z
najwiekszych spolek gieldowych na GPW z branzy IT. Podala mi rowniez telefon do
swojego prezesa.
..
Czy czytales tamta dyskusje, skoro twierdzisz ze nie jestes tamta osoba ?

> 9) masz wielkie problemy z interpretacją zdań,
> brak ci czego¶ takiego jak analiza kontekstowa,
> wycinasz zdania wyrywając je z kontekstu i oddzielnie interpretujesz
> czasami nawet nie do końca rozumiesz co czytasz...

Twierdzisz ze tamta osoba to nie ty, i nigdy tamtej dyskusji nie czytales na
alt.jacek,
ani nie brales w niej udzialu ?

> 10) jeste¶ uparty i nie przyjmujesz do wiadomo¶ci że popełniłe¶ jaki¶
> błąd albo się pomyliłe¶ albo też powiedziałe¶ nieprawdę...

No wlasnie chce to wyjasnic.
Dla ciebie tez musi byc to interesujaca, ze inna osoba 2 miesiace temu prowadzila
dokladnie taka sama dyskusje i zadawala mi takie same pytania.
Sobowtor ?

> 11) [ tu co¶ o chorobliwym poczuciu wielkiej misji ]

> 12) kłamiesz mówiąc że nie kłamiesz...

jest demokracja to wolno ci gadac co zechcesz, bo i tak nic nie znaczysz.

> 13) jeste¶ też ¶mieszny (żeby nie powiedziec żałosny)

nic nie jest w tym smiesznego ze system usenet jest na tyle doskonaly ze wszystko
archiwizuje
do weryfikacji w dowolnym czasie.

> 14) nie akceptujesz faktów które przemawiają przeciwko tobie

Jakich faktow.
Przeciez ta dyskusja stanowiaca dokladne powtorzenie dzisiejszej odbyla sie 2
miesiace temu na grupie alt.jacek.

> 15) i nawet nie jeste¶ pewien tego co mówisz, ale zawsze idziesz w zaparte

Nigdy nie jestem pewien z kim rozmawiam poniewaz identyfikacja rozmowcy zajmuje
troche czasu.

> 16) w temacie o którym tak dużo mówisz sam jeste¶ dyletantem...
> (wyciąganie wniosków na podstawie typu pytań (jednego zestawu))

Nie moge byc w temacie sztucznej jazni dylentantem, poniewaz jestem jednym z
nielicznych specjalistow z tej dziedziny.
Jezeli jestes specjalista z tej dziedziny to ujawnij swoj dorobek i swoje
credentials

> 17) nie czytasz nawet tego co do ciebie się pisze
> (stwierdziłem że kłamiesz, a ty chcesz innych zapewnień)

Nie uzywaj slow , ktore nie odpowiadaja na zadane pytanie i nie krec.

Czy oswiadczasz, ze nigdy ze mna nie dyskutowales na grupie alt.jacek na temat
projektu self(EGO) ?

TAK .............podpis
NIE .............podpis

Masz do wyboru tylko jedna odpowiedz.
Tak lub Nie.
Jezeli znow zaczniesz krecic, to uznam, ze odpowiedz brzmi TAK.

> 18) masz krótką pamięć, a wła¶ciwie wybiórczą pamięć, pamiętasz
> to co ci wygodne

ok.
skorzystam z pomocy psychologow aby dokonali analizy porownawczej tresci tamtej
dyskusji i obecnej i stwierdzili, czy prowadzila je ta sama osoba.

> 19) robisz z siebie po¶miewisko dla każdego o IQ wyższym niż przeciętnego
> pomidora

Naprawde sie nie smieje z twojego sposobu opisywania rzeczywistosci.

> 20) masz nierealne pomysły

ok,
przesle twoje posty na grupe psychologia
moze znajda sie studenci , ktorzy w ramach treningu porownaja ich tresc.

> 21) ... [ tu miałem napisać co¶ o idiotyĽmie... ale znowu mi się nie chce ]

> 22) wymagasz od innych czego¶ czego od siebie nie byłby¶ w stanie
> wyegzekwować

> 23) i nawet nie zdajesz sobie sprawy z niczego o czym wcze¶niej w punktach
> napisałem...
>
> Wniosek podsumowujący:
> Jeste¶ Jednym Wielkim Problemem Internetu. Nie tylko polskiego ale też
> ¶wiatowego. Czemu jeszcze nie jeste¶ na czarnej li¶cie u operatorów
> serverów usenetowych w Polsce, nie mam pojęcia...

Odpowiedz czy pracujesz w/dla policji internetowej

> Bulba
>
> PS: nie sil się na odpowiedĽ, mam to co chciałem, niektóre wnioski
> ci wypunktowałem... więcej nic od ciebie nie chcę...

Odpowiedz czy pracujesz w/dla policji internetowej
Jedna odpowiedz a wszystko wyjasni.

Kontynuacja dyskusji porownaczej korespondencji osoby podpisujacej sie jako Bulba
na grupie
polip i osoby prowadzacej te sama dyskusje na grupie alt.jacek
bedzie kontynuowana na grupie pl.sci.psychologia.

Mam nadzieje, ze bedzie to doskonaly test dla studentow psychologii, czy na
podstawie
korespondencji do usenetu mozna zidentyfikowac tozsamosc piszacego.

Zainteresowanych zapraszam.

z powazaniem
Jacek