Re: Spostrzezenie

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 05 Sep 2001 - 14:48:15 MET DST

gabryhh <gabryhh_at_poczta.onet.pl> wrote:

> być może, bo zacząłem subskrybować od paru dni i zdążyłem zauważyć że na
> tego pana jest nagonka, a w ten sposób właśnie zaśmiecamy grupę, dać mu
> spokój każdy może się wypowiedzieć,

Kazdy tak, ale nie na kazdy temat a w/w osoba sobie to lekcewazy od BARDZO
dlugiego czasu. Wszystko jedno z jakich przyczyn (moze jest przemadrzala,
moze jest Napoleonem), niewazne. Mnie przeszkadza sposob w jaki traktuje
innych ludzi i listow od niej nie ogladam.

> osobiste dygresje proponuje zostawić dla
> siebie i tyle, pozdrawiam gabryhh

Sorry, ale zjebka to podstawowy srodek utrzymywania porzadku na grupach. Z
zasady "offopiczna" ale niezbedna - taki narzut na protokol :-)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)