Strasznie wolny w3cache.icm.edu.pl

Autor: Yattaman (yattaman_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 00:30:27 MET DST

Witam !

Jako że temat internetowy, piszę na Polip, jako, ze istotny dla
rachteli - na Telefonię.

Od pewnego czasu zastanawia mnie wrecz ślamazarność serwera
w3cache.icm.edu.pl, z którego jeszcze nie tak dawno korzystalem z
powodzeniem, dla slaboidących stron WWW i czasem plików. Dzisiaj
brałem jakąś zagraniczną stronkę, kapało, kapało, jakby chcialo a nie
mogło... pomyślałem, że nie mam włączonego proxy, wręcz przeciwnie - i
to w3cache.icm.edu.pl, na porcie 8080. No to odhaczyłem korzystanie z
proxy i to był dobry wybór. Strona, dotąd ciurkająca, nagle splynęła
niemal blyskawicznie.
Dzieje się tak, niezależnie, czy biorę z kraju (jest ciut lepiej), czy
z zagranicy.
Czasy traceroute bardzo ładne do tego serwera, a idzie tak powoli...
Czyżby przepieto go do tpnetu bezpośrednio ? (wg ścieżki trace) Mam go
juz na 7 skoku, czy jaka inna cholera ? Przeciw argumentowi, że to
TPNet przemawia, iż bezpośrednio moje połączenia byly dużo szybsze, a
przecież też korzystam z TPNet-u...

Czy ja mam coś źle ustawione, czy... juz nie wiem... Jest szybszy
serwer, ale nie oferuje wsparcia dla FTP, a mam pewne miejsce, z
ktorego pliki direct ida bardzo słabo.

Co robić ?

Zapytasz - przecież masz SDI, to o co chodzi... cóż, pamięta wół, jak
cielęciem byl ;-)
W końcu wolę, aby kumpel modemowiec postawił mi 3.14wo, niz wydał
więcej na rachtel... ;-))

--
Y.