Re: onet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 21:26:24 MET DST

Dnia 4 Sep 01 o godz. 6:06, Maciej Bebenek napisal(a):

> wystarczy
[...]
> - skad w dzisiejszych czasach wziac konto shellowe? Nawet ZA PIENIADZE???
> Te, ktore znam, sa - mowiac szczerze - badziewiaste (glownie na serwerach
> prowadzonych przez domoroslych fanuff Linuxa).

Hm... nie bede reklamowal, ale... o CETI kraza dobre opinie... :-)
A poza tym, lazac po stronach roznych providerow przy robieniu mojej listy,
na wielu stronach napotkalem oferty kont shellowych. Z tym ze z reguly trzeba
szukac po providerach oferujacych uslugi dostepowe, a nie firmach
ograniczajacych sie do oferty typu "Konta email + strony WWW".
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl