Re: Pliterki tylko na pl.test Re: znowu lamerskie pytanie

Autor: p_jar_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 04 Sep 2001 - 07:45:18 MET DST

> "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Dzieki te najnowsze literki sa poprostu super! Tez sobie takie zrobie!
>
> tom

Dzieki za odpowiedzi, ale nie wiecie, ze mnie trzeba pisac jak
niedorozwinietemu, tzn:
W wendowsie, wordzie mam pliterki, nie mam ich IE5,5, wchodzilem juz z zakładki
Widok , kodowanie Środkowoeuropejski (ISO) i nic, próbowałem też wybór
automatyczny i tez nie pomoga:( Jak ktos ma chwilke to prosze o odpowiedz, ale
pamietaj piszesz do indolenta komputerowego.
Pozdr Pawel