.

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 13:22:14 MET DST

Bulba napisał:

> Hyhyhy, "Oczywiście, my nie cenzurujemy wypowiedzi, jeno błędy stylistyczne
> poprawiamy" ;)

> Hm, twoje przepisy miałby raczej ograniczać tę branżę niż jš wspierać.
> Znowu ktoś się grzebał w kodzie twojego modułu logicznego?

Daj sobie pogrzewac z swoim kodzie to ci przejdzie

> Ależ słoneczko nasze kochane, ta dobrowolność cały czas jest.
> Jeśli nie chcesz dostawać takich reklam to zrezygnuj z konta na Onecie.

znow nie zrozumiales
dobrowolnosc z opcje blokady otrzymywania reklam na kilka miesiecy, gdy ich
jakosc jest okropna
i naruszaja dobre obyczaje, sa obrazliwe.

> Co dla jednego jest niebem, dla drugiego jest piekłem.

dokladnie
i stad opcja wylaczania przesylania reklam dla tych co to uzasadnia

> Śmiesz dyktować o Wielki Cenzorze, co jest do przyjęcia a co nie?

Nie znam Twojego Wielkiego Cenzora.

> Oh poranku ty nasz radosny, ty nie masz nic wspólnego z opiniš społecznš,

dokladnie
spoleczenstwo to wiecej niz 1

> zastanawiałbym się też czy masz coś wspólnego ze społeczeństwem (no może
> poza standardowymi czynnościami fizjologicznymi).

zainteresowania filozoficzne ?

> Jak się będziesz zaliczał do opinii społecznej to pogadamy ;)

ja, hjak kazda jednostka, nie bede sie zaliczal do opinii spolecznej, ale duza
liczba testerow reklam internetowych bedzie reprezentowala opinie o charakterze
spolecznym, niekomercyjnym.

> Fajnie że napisałeś 'będš mogli'. Nie poczujesz się olany gdy nikt z tej
> możliwości nie skorzysta? ;)

na tym polega demokracja i spoleczna opinia wolontariuszy, ze istnieje
calkowita dobrowolnosc i anonimowosc.

> Onomatopeja, dźwiękonaśladowstwo...

to tez reklama ?

> Taki jest odgłos bredzenia kogoś (jeśli się nie domyśliłeś to przedpisca
> w ten sposób napisał że bulgoczesz coś bez sensu).

jak generujesz i zapisujesz te odglosy ?

> Oj chłopczyku, też pewno dawno nie kupiłeś berecika.

dokladnie

> Masz taki mały
> fajny z podstawówki pewnie.

nie mam

> A nie zastanawiałeś się skšd ten odciśnięty
> na czole pasek, fioletowoczerwony?

nie mam

> (... chwila przerwy żebyś mógł się zastanowić...)

chyba ci tchu zabraklo

> Tak, to ten berecik ci się odciska.

nie ma mi sie co odciskac bo nie mam berecika
KPW ?
to twoj bereick i twoje odciski, ja nie jestem w kamerze, lecz to ty stoisz
przed lustrem

> Jak pewnie się domyślasz
> trochę urosłeś od czasów podstawówki a berecik dalej nosisz ten sam.

nigdy nie nosilem berecika bo nie lubialem

> Zastanów się co z tym zrobić bo grozi ci problem z natlenieniem mózgu
> co w ostateczności może nawet zakończyć się zejściem śmiertelnym.

sadzisz po sobie ?
nie wiem co to jest natlenianie mozgu, ale napisz wiecej o tym na medycyne
bo brzmi interesujaco

> Nie można karać matki gleby za to że cię nosiła...
> Jak już przyjdzie ci umrzeć to dół w który cię wrzucš wypełniš najpierw
> wapnem... coby ustabilizować odpadki po tobie i nie dopuścić do jakiejś
> epidemii albo skażenia wód gruntowych.

Tak grzebali twoich krewnych ?

> Ale, tak ogólnie, to nie przejmuj się tym wszystkim Experciku...
> To tylko złe języki i pomówienia...

to nawet nie jezyk a belkot, wspolczuje

> To pewnie nie ty piszesz te wszystkie posty tylko stado małp siedzšcych
> przy klawiaturach, bo fizycznie nie jest możliwe by ktoś był aż tak
> ociężały umysłowo...

nie wiedzialem ze czytam listy napisane przez malpy

> A może...

zapytaj swojej malpy
EOF
plonk