Re: Upadlosc Areny.pl a algorytmy

Autor: tigana_at_nospam.kernel.pl
Data: Mon 03 Sep 2001 - 12:49:58 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:

> dla mnie oszustwem jest wyszukiwarka, ktora nie spelnia moich wymagan,
> gdy stan wiedzy pozwala na wzdrozenie dokladnego wyszukiwania informacji w
> internecie.
Jezeli cos Ci nie odpowiada, po prostu z tego nie korzystaj.
Problem? Zaden.
Wyslij mailem lub snail-mailem CV i list motywacyjny do Onetu,
facet z taka wiedza i nadzieja i oczekiwaniami ze moze byc lepiej
i ma byc lepiej nie powinien sie zmarnowac... A noz-widelec zostaniesz
kierownikiem projektu polegajacego na zliczaniu slowa "expert" pojawiajacego
sie gdziekolwiek w open-internecie obejmujacym chlew-net w Koziej Wolce..

> Zechciej wyjasnic co oznacza
> "Co prawda zwykle nie szukam lecz znajduje, i takie problemy
> praktycznie mnie nie dotycza :>,"
Bardzo prosze. To oznacza, ze determinizm paletywny kategorii
absolutu moze sie antycypowac w introdukcji aspektow retrospektywnych.
Jacek, to takie proste!.

Pozdrawiam
t.