Re: Upadlosc Areny.pl a algorytmy

Autor: Lukasz Jachowicz (honey_at_nospam.7thGuard.net)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 11:46:11 MET DST

Jacek napisal(a):
> Napisz co cie kiedys interesowalo, jaki temat, i co znalazles bez szukania .
> Moze masz przecietne zainteresowania a odpowiedzi znajdujesz w lokalnej prasie.

ja na przyklad - tak :)
zainteresowalo mnie, co sie dzis dzieje w atari. Nie szukalem nic, tylko
wklepalem w przegladarke adres www.atari.org... Ojej, pokazalo sie cos
interesujacego :) Ups, ale ja jestem glupi! przeciez zamiast www.atari.org
moglem wpisac 212.73.17.43... ale ze mnie lama, ze tez sie nie domyslilem
:)

honey

--
http://7thGuard.net/ && http://sklep.7thGuard.net/
This message is covered by Paranoid Posting License