Re: Upadlosc Areny.pl a wyszukiwanie

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 01:00:02 MET DST

Jacek napisal:

> Piszcie co chcecie, a ja bede to kolejno wdrazal.

Nie, ja CIEBIE pytalem zlotko co potrafisz w nim ulepszyc. Bo jak
piszesz juz napisales wspaniale algorytmy...

> Calosc archiwow www ma byc gromadzona na serwerze

Przeciez juz to sie robi... Nie slyszales o takim projekcie?

Jaroslaw Zielinski

PS. Poza tym po co ci te "archiwa www" do tej nowej wspanialej
wyszukiwarki? To ona ma przeszukiwac jakies archiwalia czy zywy
Internet?