Re: upadlosc Areny.pl

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 00:54:43 MET DST

Lukasz Trabinski napisał:

> No wiesz, copy & paste :>

czyli nie wiesz.
swoje algorytmy to moje wlasne projekty algorytmow dokladnego
wyszukiwania informacji
w internecie.
Napisalem je z lenistwa, poniewaz prawie nigdy nie moglem w
internetowych wyszukiwarkach znalezc tego czego szukam.
Przez dwa lata badalem algorytmy wszystkich wyszukiwarek internetowych
i stwierdzilem na czym polega blad internetowego wyszukiwania.
A potem po 2 kolejnych latach napisalem algorytmu dokladnego
wyszukiwania informacji w internecie.

Zatem nie wysilaj sie nawet na odpowiedz.
Algorytmy internetowe wyszukiwania www sa wadliwe
o czym moze sie kazdy przekonac szukajac czegokolwiek w dowolnej
wyszukiwarce.

Przyczyny sa znane, tylko nikomu sie nie chcialo poswiecic dosyc czasu
na znalezienie bledow.