Re: kupie proxy

Autor: Grzegorz N. (niedzi_at_wp.plllll)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 00:31:24 MET DST

Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <slawek.fydryk_at_krakow.tpnet.lt> napisał
w wiadomości news:9mtqll$duo$1.Slawek.Fydryk_at_krowka.mu...

> Czekalem kiedys... nigdy sie nie doczekalem hasla, za to dostalem maila, z
> ktorego wynikalo, ze okres testowy juz mi sie skonczyl ;)
> Oczywiscie pozniej mnie przeproszono, ale niesmak pozostal...

Ja po 1-dniowym oczekiwaniu zadzwoniłem do firmy i powiedziałem,że jestem na
100% zdecydowany i zwracam się z prośbą o uaktywnienie tej usługi. Tak się
stało w ciągu 20 min. Po pomyśłnych testach, podałem swoje dane, otrzymałem
fakturę i jestem zadowolony z proxy. Wreszcie można zalogować się do ICQ(nie
więcej , niż 2-3 sek.) i normalnie korzystać z zagranicznych stron.

--
Pozdrawiam