Re: upadlosc Areny.pl

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 21:27:53 MET DST

Lukasz Trabinski napisał:

> Na samym poczštku było nieźle, nawet lepiej, szybciej od ICMowego infoseeka.
> Teraz jest rzeczywiście tragicznie, nawet najzwyklejsze zapytanie w
> rodzaju słowo+drugie_słowo da dosyć mizerny wynik. A portal? Po co komu
> portal... :)

Ok.
Moge ulepszyc wyszukiwarke onetu, dac swoje algorytmy.
Zrobic testy, pokazy.
Jezeli tylko chcesz to zorganizuj przygotowania ze strony onetu.

Potrzebuje jedynie archiwa www as is.
Polskich stron www jest jedynie kilka milionow (jezeli kilkanascie to tez no
problem).

Potem niech kazdy zainteresowany napisze co chce osiagnac, jaki mam byc interfejs
wyszukiwarki
i zostanie zaprojektowane ok. 10 interfejsow do indywidualnego wyboru
Wyniki wyszukiwania beda dokladne.
ICM moze dac archiwa i maszynki + sprawnego kodera do pomocy.
Jakosc wyszukiwania bedzie najwyzsza na swiecie.

Jacek