Re: Czy reklama z Onetu narusza prawo i wprowadza w blad ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 17:09:15 MET DST

> To moj maly wklad w rozwoj reklamy internetowej :)

milo mi

> Aha nie dziwie sie, ze sie burzysz Dziubku, przeciez nie przeczytales
> regulaminu OnetPoczty, a tam pisalo ze zgadzasz sie na otrzymywanie reklamy na
> konto. Tylko ze jeszcze nie ma naszego kolka i to moze byc kazda reklama
> nawet nie zaakceptowana przez nas!!!

Raz jeszcze.
Nie zrzucaj winy na Onet za brak smaku i gustu i ze wystarczy mu jedynie zaplacic
a rozesle ludziom zdjecia uzywanego papieru toaletowego w celach reklamowych.
Ja naprawde nie wierze w taki automatyzm,
ani ubezwlasnowolnienie Onetu, ze nie uzgadnia tresci rozsylanych reklam.

Ja naprawde nie wierze ani w bezsilnosc onetu ani jego zadze pieniadza, ktora przeslania
kazda tresc.

Moglem sie godzic na ew. nieczesta reklame, ale w dobrym guscie, inteligentna,
tak jak w Ameryce, a nie jakies spoufalajace sie Dziubki ktorym nigdy nie brakuje slow
bo spiac na podpaskach wydluzaja sobie przyrodzenia

> to chyba tyle... Wracam sledzic kolejne wystepki w internecie.....
> Apropos co myslisz o drugim od gory bannerze na www.sexxx.com ?

mysle ze nie mam czasu chodzic po twoim serwisie i ogladac kolejnych banerow.

> Aha, co myslisz o tym zeby pozwalac na niektore reklamy po wplacie na nasze
> niezalezne konto?

Mysle ze pomyliles dzialalnosc spoleczna z komercyjna.