Re: Krzysztof Czuma, Elektron i PZU ....

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 10:47:10 MET DST

Piotr Pastuszka napisał:

> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> tresci
> wierze.
>
> A nie jest ona domyslna ?
> CHyba cos krecisz

Sam krecisz.
Dzialania w dobrej wierze mozna domniemywac, a nie domyslac sie.

> Mam dowodzic ze jadac ulica chce tylko dojechac do celu a nie kogos
> przejechac ?
> IMHO BZDURA.

Tak. Gdy spowodowales wypadek.

> KOlejna bzdura. NIe jestes pewnie w temacie, ale mozna pliki podmieniac
> nazwy rozszerzenia itd.
> I jak wykryjesz ?

Nie jest to bzdura poniewaz jest to praktyka zycia codziennego.
Podmienianie plikow jest nieistotne.
Mozesz sprawdzic dzialanie na serwerze, ktory upublicznia statystyke wejsc do
katalogow poszczegolnych uzytkownikow.

> tego
> ustawodawstwa
>
> TO prawda, ALe pokazalem ze ten program moze pokazac gowno warte smiecie.

Nie pokazales, ale napisales, ze tak sadzisz.

> A Nie sadze zeby dostepny byl program do analizy kazdego filmu i zdjec.
> Moze na slowa reagowac ale to moze byc nadgorliwe.
> ZNam serwisy komputerow ktore dodaja w opisie Sex, XXX, porno filmy itd
> itp.
> Tylko po to by wyszukiwarka latwiej znajdowala. :)

bo to wynika z mechanizmu idenksowania wyszukiwarki.
Ale wejdz na dowolny server unixowy, ktory udostepnia statystyki wejsc do
katologow
uzytkownikow i sie wtedy przekonasz ze to naprawde dziala.