Re: Ryczalt internetowy w Tepsie z Onetu ... 30 godzin za 60 zlotych netto

Autor: krzysm_on_at_f2virt.onet.pl
Data: Sat 01 Sep 2001 - 22:35:31 MET DST

Pablos <donpablo_at_priv.onet.pl> napisał:
> co robiłeś przez pół lipca i cały sierpień ?
> bo te newsy ...............to bardzo trudno nazwać newsami :-)
     Zadzwoniłem w lipcu na infolinię i dostałem info, że dopiero w połowie
sierpnia będą odpowiednie formularze w BOK. Zapytałem, czy mogę to sam
załatwić, gdyż telefon jest na żonę. Info zapewniło, że oczywiście.
Poszedłem osobiście - BOK mnie spławił, że jednak MUSI PRZYJŚĆ żona. OSOBIŚCIE.
Chciałem się poskarżyć kierowniczce BOKu ale tam była znacznie większa
kolejka niż do kas. Kiedy wreszcie nakłoniłem żonę do odwiedzin BOKu,
okazało się, że tzw. "ryczałt" jest uwarunkowany zgodą na użytkowanie
danych osobowych dla celów marketingowych.
Właściwie dlaczego ja tak nie lubię TPSA, Poczty Polskiej i PKO BP?

Pozdrowienia (i oby jak najmniej tej trójcy w życiu)

--
Krzysztof Michalak     e-mail: krzysm_on @ poczta . onet . pl