Re: Zmiany w Neostradzie

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 05:04:33 MET DST

Adam Kułagowski wrote:

> A ja mama takie pytanie do specjalistow z TPSA - jak dynamiczny IP ma sie
> do oferty zarejestrowania domeny .pl (wg ich cennika jest to mozliwe) ?

Rejestrują na swój wspaniały serwer WWW, na któym uruchomienie strony trwa
3 miesiące (& counting).

Mnie natomiast ciekawi co innego. Po kiego im zabawa w dynamiczne IP? Nie
zaoszczędzą tym adresów, niczego to nie usprawnia... Czy chodzi po prostu
o bezinteresowną złośliwość?

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: