Re: bankier a sprawa moja

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 01:30:27 MET DST

Osoba podpisana jako "Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> w art.
news:slrn9p24kf.23h.fidor_at_fidor.komorow.pl pisze:

> Tak na powaznie - czy ktos oprocz mnie zauwazyl ze Expert ewoluuje ?

To skutki asymilacji działającego do tej pory samodzielnie na
pl.hum.polszczyzna pod nazwą "Mirnal" podsystemu językowego.
Podsystem ten zaliczył test Turinga przez publikację listu w "Gazecie
Wyborczej" i obecnie dominuje na wspomnianiej grupie. Po wchłonięciu przez
Mirnala zasobów Kopalińskiego i dokonaniu przezeń samodzielnej poprawnej
konfiguracji Outlook Expressa uznaliśmy, że system mirnalenia jest już
dojrzały i nadaje się do weryfikacji językowej innych naszych podsystemów
AI.

PS. Koledzy z technicznego znowu podpadli. Expert używa algorytmów z CodeRed
do asymilacji kolejnych modułów stanowczo za wcześnie. Poza tym niezgodnie z
ustaleniami ktoś wykracza chyba poza hierarchię pl.*. Ostatnio namierzono
zupełnie dziki moduł "Raf256" (nawet nazwa robocza) w sieci Chello.
Przypominam - śmieci do kosza, a nie do lewych testów!

Echelon
Wydział AI
Dział Kontroli Projektów
Sekcja Expertyz

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
                    *** MUSK TFUi WRUK ***