Re: onet

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 00:43:48 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?Rados=B3aw_Pop=B3awski?= napisał:

> Mylisz się, nie masz racji, kłamiesz, wprowadzasz w błšd...

Drogi Panie R.P.
Czy Pan czyta moja prywatna poczte e-mail ?
Czy Pan czyta poczte wysylana z biura rzadowego Nowej Zelandii ?
Czy Pan zarzuca brak wiedzy dyrektorowi agencji rzadowej Nowej Zelandii , Markowi
Harris ?

Oczekuje zatem ze zechce Pan przeprosic dyrektora Marka Harrisa.

(cytat)
Hello Jacek

I apologise for the delay in replying. I was checking some information.

There are no laws or regulations in NZ that apply to the Internet
specifically. Competition, consumer protection, defamation, censorship
etc
laws are all framed in technology neutral terms and apply to the Internet
as
elsewhere in as far as
NZ jurisdiction applies.

So, standard company law applies to ISPs etc and there is no regulation of
the Internet per se in NZ.

I hope this helps your inquiries.

Regards

Mark Harris
Site Manager, New Zealand Government Online (NZGO)
(koniec cytatu)

Oczekujemy na publiczne przeprosiny Pana R.P.
Stoper zostal wlaczony.
Oczekujemy na calkowity brak komentarzy Pana R.P. w przyszlosci.