Re: SDI WARSZAWA ŻOLIBORZ

Autor: Tomek (tomek19_at_mail.e.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 22:49:11 MET DST

----- Original Message -----
From: "Pawel Szymanski" <pawel_at_nospam-szymanski.pl>

> AFAIK to w Warszawie SDI juz nie zakladaja bo nie maja miejsca na polkach,
> a nowych nie dostawia bo promuja bubel zwany neostrada.

Zasadniczo nikt mi jeszcze nie potrafił udzielić odpowiedzi na następujące
pytanie. TPSA do SDI oferuje modem na RS, tymczasem ten sam modem w wersji
na USB pracuje bez problemu z prędkością 160 kbps i tak też pracuje całe
SDI, a więc po jaką cholerę oni kupili ten szmelc na RS ?!? A może ktoś wie
jak rozwiązać ten problem polskiego internetu ;-) i wie gdzie można kupić
wersję na USB ?

Tomek.

--
To jest konto!!!