Re: Czy reklama z Onetu narusza prawo i wprowadza w blad ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 16:22:37 MET DST

Jacek napisał:

> [...]
> te punkty będę miała rzeczy, które producenci zrobili z myślš o
> mnie
> (cudownie!!!). Przyłšczyłam się do Magic Club - teraz czekam na
> nagrodę,
> tak bym chciała wygrać pierwszy w Polsce webTelewizor. Nie mogę
> się
> doczekać soboty... a teraz idę do swojego klubu www.mclub.pl >>>
>
> P.S. Wejdź do klubu!
> Zobacz czy Marta dobrze zinterpretowała zasady programu
> lojalnościowego Magic Club? ;)
>
> (C) 2001 Magicbox Sp. z o.o.
> Reform Plaza Al. Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa

I jeszcze jedno.
Jaka jest podstawa prawna Onetu na powolywanie sie na domniemana zgode na
rozsylanie kazdego spamu reklamowego ?

To ze ktos zakladajac konto wyraza zgode na otrzymywanie spamu reklamowego
to nie oznacza, ze wyrazil zgode na jego wyslanie i na dowolna tresc, takze
obrazajaca uczucia religijne..

Czy ten tekst moze miec znaczenie seksualne to prawo kazdego do swobodnej
oceny ?

(z tresci reklamy)

"