bankier a sprawa moja

Autor: ludwik XIV (ludwikxiv_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 11:51:47 MET DST

Witam,

byc moze problem bankier.pl'a byl poruszany tutaj juz czesto. Jesli tak to
przepraszam.
Posiadam trzy strony, mnie lub bardzije uczeszczane. Wiem co prawda ze zadko
ktos klika w banera bankiera, jednak powinny sie w ciagu miesiac jakies
pieniazki uzbierac. Zaby byc tego pewnym poprosilem kilka osob o naklikanie
na banerka. Wiem, jestem tego pewien, ze to zrobily. Patrze dzis a tu dupa.
Zero zlotych, dwadzieścia groszy (0,20).
Na dniach zamierzam skasowac konto w bankierze.

pozdrawiam

ludwik de 14-th