Re: SDI - wysyla, ale nie odbiera danych

Autor: konrador (konrador_at_hot.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 20:25:41 MET DST

On 31 sie 2001 pawel_at_nospam-szymanski.pl (Pawel Szymanski) wrote:

> u mnie tez tak kiedys bylo przez tydzien.

u mnie to juz czwarty tydzien

> Okazalo sie, ze ktos smurfowal jakiegos kolesia z tej samej 'polki'.
> tylko nie dzwon z tym do BOK'u ino do czlowieka od SDI w swoim rejonie
> (jest taki ktos kto sie tym zajmuje.)

do boku nawet nie probowalem po przejsciach z revdnsem na poczatku :(
czlowiek od sdi nic nie wie i nie moze mi pomoc.. ja nie wiem kto i
dlaczego tam pracuje jesli nie potrafi rozwiazac - wydaje mi sie prostego
problemu ;/ dzwonilem do warszawy.. do roznych osob i nic
czasem do tego trafi sie jakis cham ktory zamiast siedziec przy sluchawce i
rozmawiac z klientami powinien raczej kopac buraki...

--
konrador <konrador_at_hot.pl> uin.8899390