Wyjasniłem sprawę serwera news.tpi.pl

Autor: Yattaman (yattaman_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 19:26:38 MET DST

Witam czytających.

Parę dni temu ponarzekałem trochę na serwer news.tpi.pl.

Wyjaśniłem tą sprawę drogami pozausenetowymi, okazało się, że nie taki
diabel straszny, jak go malują, tzn. zobaczyłem to w czarniejszych
barwach, niż było naprawdę. Po wyłapaniu kilku drobnych nieścisłości
przekazalem komplet badań tam, gdzie trzeba i już wszystko jest gut.
Zatem "pościć" można bez obawy, ze cos zginie.

Pozdrawiam

--
Y.