Re: Ile kosztuja profile internautow zebrane z proxy serwera i news servera i mail servera ?

Autor: Jakub Klausa (jacke_at_bofh.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 19:11:45 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:

J=> Mam zatem pytanie po ile on to oferuje ?

Jeśli podpiszesz odpwiednią umowę, w której zobowiążesz się nigdy już nie
korzystać z internetu, to myślę, że składki czytelników hierarchii pl.*
wdzięcznych za ten fakt wystarczą na jeden taki profil.

Kuba
Echelon Polska.

--
                   Jakub Klausa, JK762-RIPE, jacke_at_bofh.pl
* <inof> "We are Debian of Linux, resistance is futile, you will be GPLed." *