SDI WARSZAWA ŻOLIBORZ

Autor: Tomek (tomek19_at_mail.e.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 21:26:50 MET DST

Witam !

To co robi TPSA to jest nie do pomyślenia ! Złożyłem podanie o SDI w zeszłym
roku w październiku i do tej pory raczyli mi jedynie odpowiedzieć: chwilowo
nie dysponujemy warunkami technicznymi, ale odezwiemy się w I kwartale 2001
roku. Jak do tej pory się nie odezwali, a pytanie o SDI nadal kończy się
tym, że jedyne co wiadomo to żeby stale wypełniać podania... W związku z tym
mam pytanie czy jest tu ktoś z Warszawy komu udało się w takim wypadku
wymusić na nich instalację ? Oraz może ktoś kto korzysta z tego na Żoliborzu
???

Tomek.

--
To jest konto!!!