Re: Bron Boze Chello

Autor: Mave (Mave_at_pf.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 11:07:24 MET DST

> Mozesz zdefiniowac "adres wewnetrzny" ?
> Bo nie za bardzo wiem co masz na mysli.
> To mi pomoze lepiej odpowiedziec na Twoje pytanie :>

Sorry jesli sie niepercyzyjnie wypowiem ale nie jestem ekspertem w sieciach
i brak mi slownictwa. Po trecrucie wydaje sie ze www.chello.pl lezy sobie
gdzies na serverach Chello w Holandji, a po tym wnioskuje ze to jest adres z
sieci naszego dostawcy. Wewnetrzny uzylem w znaczeniu ze jest to server
sieci chello, jak zle to rozumiem prosze o poprawienie. Ale pytanie z
poprzedniego postu zostaje, jak to mozliwe ze traci sie tam 15% pakietow o
12 w nocy, a trzeba zaznaczyc ze www.chello.pl to tylko przyklad, bo dawno
juz nie widzialem zeby ping roznych adresow wychodzat z mojego komputera nie
zwrazal straconych pakietow. Dla mnie to wyglada na ,chyba sie to ladnie
nazywa, wyscenie lacza polska-holandja, ale oczywiscie tez moge sie mylic,
wiec tym bardziej prosze o ewentualne poprawienie mnie.
Pozdrawiam
Mariusz Borawski

m.borawski_at_chello.pl