Neostrada - DYMAMICZNE IP !!!!!!!!!!

Autor: Jacek (jp_at_tercet.com.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 10:34:29 MET DST

I tak po raz kolejny zostaliśmy nabici w butelkę przez telepsa.
Uzytkownicy dotychczasowi zostaną pozbawieni stałego IP
przyszli go nie dostaną.
Wszystkie serwery WWW, DNS , poczty połączone do Neostrady można będzie
wyłączyć ...
wg Cennika Usług str 4 i 5:

"Stałydostęp do sieci ........
Dynamiczny IP
Ograniczenie ilości przesyłanych informacji.....
ble, ble, ble"

Jest to takie Chamstwo jakiego jeszcze nie widziałem w telekompromitacji
a mam z nią doczynienia od bezmała 25 lat.
Na razie SDI górą (pozostawiono im stały IP.
Neostrada ma taki poziom jak autostrady w Polsce - Trzeci Świat.

--
pozdrawiam
jacek