Re: Zmiany w Neostradzie

Autor: Roman Trylski (tryllu_at_tryllu.net)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 23:05:43 MET DST

> Jest jeszcze jedno w cenniku co jest dużo gorsze
>
> mianowicie jest zapis:
> "Dynamiczny adres IP"

Tego mi bubki nie powiedzialy! Wprawdzie adres statyczny nie jest mi
potrzebny, ale to kolejny z minusow, ktore przyslaniaja plusy :)

> prawdopodobnie dotknie to także SDI (okres pilotażowy się skończył)

Tak jak kolega Mark napisal ponizej - w nowym regulaminie nic o tym nie ma.
Ale nic nie stoi na przeszkodzie zeby w przyszlym roku nagle panowie z TPSA
postanowili wprowadzic ograniczenie w generowanym ruchu i zmienili statyczne
IP w SDI na dynamiczne. Po prostu zmieniaja umowe z miesiecznym
wyprzedzeniem. Klienci moga sie wycofac z umowy - sprawa jest oczywista -
bez zadnych konsekwencji finansowych. Prawda jakie to proste?
Ciekawi mnie fakt, czy w nowej umowe o Neo bedzie uwzgledniona sprawa
wprowadzenia ograniczen od 01.04.2002. Mozna ja doglebnie przestudiowac i
jesli bedzie to "dziura" to przed wprowadzeniem tych zmian bedzie mozna
zerwac umowe. Bez placenia tych 800PLN. A tak w ogole to mozna zrezygnowac z
Neo w przeciagu 10dni od instalacji. Co wiecej instalacja nie bedzie polegac
(przynajmniej w zapewnieniach TPSA) tylko na podlaczeniu modemu i "powinno
panocku chodzic, jakby cos to dzwon pan do boka", tylko monter ma wyciagnac
z torby laptop, zalaczyc RJtke i pokazac na ekranie "widzi pan? mozna sie
polaczyc. czy cos takiego pana satysfacjonuje?".
__
RT