Re: onet

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 19:22:02 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> dokladnie
> gdyby bylo wielu Milanow o podobnych upodobaniach
> i ktos znajac ich upodobania rozsylal im przez internet zdjecia jaskolek
> to oznaczaloby to rozpowszechnianie pornografii.

[Czy to jest najnowsza wersja EXP/1 z CVS'a? Z gałęzi -ac?
To ja zgłaszam wniosek o rekompilacje i uruchomienie poprzedniej.]

Jedna z warszawskich gazet bezpłatnych zamieszcza w każdym numerze reklamę kliniki leczącej hemoroidy.
W grę wchodzi leczenie operacyjne, czyli, było niebyło, modyfikacja wnętrza czyjejś ehm d..y - rzeczy
równie szlachetnej i użytecznej jak budzący tutaj kontrowersje penis. Czy ta reklama obraża czyjeś
uczucia religijne? Poczucie dobrego smaku? Czy tę reklamę gazeta powinna odrzucić?

Rozumiem, że są ludzi, którzy są dostają drgawek i ślinotoku gdy widzą "niesmaczną reklamę podpaski".
Są wtedy gotowi pisać petycje gdzie się da, robić pikiety, blokady dróg, głodówki... szanuję ich i współczuje
im bardzo. Ale nigdy nie będe się z nimi zgadzał.

Zabrońmy reklam prezerwatyw - bo zachęcają do seksu (bezpiecznego), poza tym nasi milusińscy mogą je naciągnąć
        na głowę i się udusić. A co sprytniejsi przy pomocy prezerwatyw doprowadzą do upadku narodowy przemysł
        produkcji gumek recepturek.
Zabrońmy reklam garnków - zachęcają niektóre kulinarne beztaleńcia do gotowania. Potem trzeba robić ogólnopolskie
        akcje.
Zabrońmy reklam noży - nożami się zabija! Wczoraj skaleczyłem sobie nożem palec w czasie krojenia chleba! To bardzo
        niebezpieczny przedmiot.
Zabrońmy reklam sznurka - kolega kolege powiesi.
Zabrónmy reklam wyborczych - niektórzy ludzie mogliby w nie uwierzyć.
Zabrońmy reklam podpasek - są niesmaczne i należy naszych ultramęskich przedstawicieli elity intelektualnej
        odizolowac od tego bezwstydnego przedmiotu!

Gdzie ja jestem?

Poncki