Re: Zmiany w Neostradzie

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_CUT-THIS.cpi.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 18:38:02 MET DST

Tom wrote:

> [...]
> TPSA moze sobie Neostrade z takim abonamentem i ograniczeniami w d. wsadzic.
> Daleko widac jeszcze nam do Europy :)

Prawdę powiedziawszy, w wielu krajach Europejskich, które zwykliśmy
nazywać cywilizowanymi, jest podobnie. Tzn. kiepska jakość usług,
podobna cena (~150zł), ograniczenia, brak stałego IP. Tyle tylko,
że dostaje się zwykle bliżej 768-1024kbit/s, niż 256kbit/s. Ale to
już nie są różnice "cywilizacyjne".

--
Tomasz Jarzynka, tomee@{slackware|cpi}.pl 0601706601
"Friend: people who know you well, but like you anyway."