Re: Dlaczego znikają niektóre posty ? Chyba wiem, dlaczego ;-))) (news.tpi.pl)

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 09:13:32 MET DST

Franz Maurer™ napisał:

> Na alt.jacek sa glownie posty Eugene A. Calame + moj sprzed dwoch
> tygodni... gdzie te setki?

dokladnie
setki gina, poniewaz nie sa przepuszczane przez skrypt, ktory szuka w
naglowkach postow linii:
approved:your e-mail
Sam wyslalem kilkadziesiat i zaden nie zostal dostarczony na grupe przez
server tpi.
Moge korzystac z innego servera, moga uzywac innego czytnika z
header-line: approved
ale w odroznieniu od innych grup, kazdy post wyslany fdo alt.jacek bez
approved-line nie jest dostarczany do grupy przez server.

Kto chce to moze sam sprawdzic.
Jak ktos wysle 10 postow i nie zostana dostarczone to kolejnych 10 juz
nie wysle.