Re: Bron Boze Chello

Autor: MarekW (mwojtaszek_at_no-spam.poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 19:04:56 MET DST

Użytkownik "Darek Sieradzki" <dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl> napisał w wiadomości

> Jesli te tendencyjnie dobrane bzdury bierzesz za wykladnie prawdy o Chello
> to szczesc Boze. 90% zarzutow jakie padaja pod adresem Chello to jek
> szczeniakow ktorym Quake nie chodzi tak szybko jak by tego chcieli. Ktos
> sie nie moze dostukac do serwera z poczta - wina Chello. Jakas strona
> wyswietla 404 - wina Chello. Oprogramowanie sie sypie w jakims portalu -
> wina Chello. Nie ma routingu do serwera na Karaibach - wina Chello. Takimi
> glosami (czesto jeszcze obficie okraszonymi "co to q**** p****one Chello w
> h*** leci") wypelniona jest grupa chello.pl.discussion z ktorej pochodza
> [...]

Ja tam nie wiem, ale jestem zainteresowany tematem (stoję przed wyborem SDI
czy Chello) i poszedłem do biura obsługi klienta w Krakowie. Tam stoi sobie
na korytarzu taki komputerek prezentacyjny, gdzie można sobie zobaczyć jak
to działa.
Zapuściłem sobie stronkę, która zresztą też w Krakowie jest postawiona, na
serwerze u providera, który ma 10 Mb łącze satelitarne. W domu, na modemie
33600 otwieram tę stronę (nie zakeszowaną) nie więcej niż 10-15 sekund - na
Chello - o zgrozo (!) po 3 minutach czekania strona była załadowana w 80%
(prawie sam tekst, 5 obrazków, żadnych bajerów). Przyznam, że zwątpiłem
trochę w reklamę, po tym co zobaczyłem... :-(

Marek