Re: domeny...

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 11:40:57 MET DST

Marcin <marcin_at_sdi.pl> wrote:
:> : takie malo info (cytuje za CW):
:> Ty chyba juz naprawde nie masz sie czego czepic. Bez usmiechu, a wrecz
:> przeciwnie.
: oj, panie Mirku nie ma sie o co obrazac, info jak info a dopisek byl z ":)"
Ja sie nie obrazam, a jedynie czasami sie troche draznie czytajac glupie
teksty. Cokolwiek zrobimy, to - wg ciebie (i nie tylko) - bedzie zapewne
i/lub oczywiscie (forma do wyboru) zle. Z takim podejsciem nie ma nawet
podstaw do jakiejkolwiek konkretnej i sensownej dyskusji.

: przy okazji - mozna prosic o jakies wieksze info na temat tych systemow?
To nie do mnie. Mozesz napisac na ogolny adres kontaktowy info_at_nask.pl i
spytac. Jednak nie wiem, czy nie wejda tu w gre jakies tajemnice handlowe.

: ps..czy kert nie jest czasem systemem bilingowym tp sa?
Krotko i zwiezle - HGW.

-Mirek