Re: Bron Boze Chello

Autor: PiotrL (h23a1_at_interia.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 10:12:09 MET DST

> Jesli te tendencyjnie dobrane bzdury bierzesz za wykladnie prawdy o Chello
> to szczesc Boze. 90% zarzutow jakie padaja pod adresem Chello to jek
> szczeniakow ktorym Quake nie chodzi tak szybko jak by tego chcieli. Ktos
> sie nie moze dostukac do serwera z poczta - wina Chello. Jakas strona
> wyswietla 404 - wina Chello. Oprogramowanie sie sypie w jakims portalu -
> wina Chello. Nie ma routingu do serwera na Karaibach - wina Chello. Takimi
> glosami (czesto jeszcze obficie okraszonymi "co to q**** p****one Chello w
> h*** leci") wypelniona jest grupa chello.pl.discussion z ktorej pochodza
> [...]

Porównując ja nie "z chello" a z opinią goscia, któremu sens zycia nadaje
pisanie strony o chello... Ciekawe że tak cierpi z jego powodu od paru
miesiecy, a jakoś nie zdecydował sie odłączyć... Capi ta sprawa na kilometr.

Ja korzystam z chello od pewnego juz czasu - mam porównanie z Asterem;
właściwie to nie ma co porównywać. Zgadzam się że transfery w PL nie są
najwspanialsze, ale - ponieważ sporo śmigam po zagranicy - uważam ze chello
nie ma konkurenta. Zreszta - spróbuj ściąganaia plików ze świata (muzyka,
video) a zrozumiesz różnicę...

Pozdrawiam

Piotrek