Re: onet

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 09:16:00 MET DST

> Mam wrażenie, że jeśli komuś tak bardzo przeszkadzajš penisy i inna
> "pornografia", to może ma jakieś kompleksy?

Dokladnie.
Nalezy sie spodziewac i oczekiwac, ze wyslanie reklamy metody mechanicznego
wydluzania meskich organow plciowych wykorzystuje ludzkie kompleksy w celu
osiagania znacznych korzysci finansowych.
A zatem taka reklama jest ustawowo zakazana w technologii "put".

> Może masz za małego, a może po
> prostu te penisy ci się podobajš i miałbyś ochotę się takim pobawić, tylko
> fałszywa moralność i obłuda wpojone w dzieciństwie ci przeszkadzajš?

> Moralność pani Dulskiej - to można zaobserwować u wszystkich polityków
> prawicy i przedstawicieli kościoła kat.
> Pozdrawiam, Behemot
>
> P.S. Jesli masz jakieś ukryte kompleksy, może warto skorzystać z ich oferty?

Dokladnie.
Wyjasniles wlasnie, ze celem tej reklamy bylo obrazanie uczuc religijnych
katolikow.
Uczuc religijnych ktore nie moga byc traktowane, ani uznawane za falszywe czy
obludne,
poniewaz uczucia religijne podlegaja ustawowej ochronie i sa takie jakie sa
a celem zapisow Konstytucji jest ich ochrona i niedopuszczanie do ich
publicznego obrazania.

Kazda kontrowersyjna forma reklamy musi sie liczyc z uczuciami religijnymi
adresatow i
byc tak konstruowana , aby tych uczuc, ani naturalnych ludzkich wad, kompleksow,
zachowan
nie obrazac.

Miara humanitaryzmu nie jest dlugosc przyrodzenia, ani przyrodzenie o dlugosci 1
cm nie pozbawia ludzi czlowieczenstwa.

Rownie dobrze moge wysylac reklame metody powiekszania mozgu
i pokazywac male mozgi i mozgi po powiekszeniu metoda AAAA.

Taka reklama rowniez bedzie kontrowersyjna i zakazana w technologii "put"