Re: onet

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 19:29:11 MET DST

Użytkownik "Franz Maurer™" <franzmaurer_at_poland.com> napisał w
wiadomości news:3b8bc7dc.64776473_at_news.tpi.pl...
: On Tue, 28 Aug 2001 18:14:44 +0200, "obi"
<obi_at_usun.to.skrzynka.pl>
: wrote:
:
: >: Zobacz jakie mp3 mozna sciagnac z http://mp3.wp.pl :))
: >
: >Ale zauwaz jedna istotna roznice, te mp3 sam sciagasz,
: Chodzilo mi o poziom contentu i tzw. dobry smak w portalu WP -
: skladowisko mixow mp3 jest dokladnie opisane jesli chodzi o
natezenie
: bluzgow.

Jesli o to ci chodzilo to zgadzam sie od portalu tej wielkosci
mozna by sie spodziewac lepszego gustu.

: >Natomiast jak ktos ci bombarduje skrzynke pocztowa czyms co
budzi
: >twoj niesmak to wg mnie jest przegiecie.
: Jeszcze raz i glosno:
: twoj niesmak to twoje subiektywne odczucie -

Zgadzam sie, ale pod jednym warunkiem : mam prawo nie ogladac
tresci wzbudzajacych moj niesmak. Jesli cos laduje w mojej skrzynce
pocztowej ktos zmusza mnie do jej ogladniecia, chocby pobieznego.

: u mnie budza niesmak reklamy podpasek i pasty do zebow.
: Mam sie z tym zwrocic do KRRiT ?

A ogladac penisy podczas przegladania poczty uwielbiasz?
A mowiac powaznie, mozesz przestac ogladac telewizje, zmienic
kanal, ja przestalem kozystac z onet.pl.

"Użytkownik zobowiązuje się do wykorzystania konta zgodnie z
obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami społecznymi i
obyczajowymi,[...]" To jest cytat z ich regulaminu. Czytajac takie
zdanie uzytkownik ma chyba prawo uwazac ze nie bedzie dostawac
reklam stron o penisach, okraszonych zdjeciami???

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl