Re: onet

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 19:57:42 MET DST

Użytkownik "Franz Maurer™" <franzmaurer_at_poland.com> napisał w
wiadomości news:3b8bd6dd.68617606_at_news.tpi.pl...
: On Tue, 28 Aug 2001 19:04:16 +0200, "obi"
<obi_at_usun.to.skrzynka.pl>
: wrote:
:
: > mam chyba prawo wymagac odrobiny zdrowego
: >rozsadku? Zwlaszcza jesli dostarczycielem jest firma pokroju
: >onet.pl .
: Mozesz oczekiwac - wymagac mozesz jesli zalozysz sobie komercyjne
: konto.

Ciekawe czy majac taka firme jak onet.pl mowilbys tak samo po
spadku liczby zarejestrowanych uzytkownikow o polowe? Przeciez
onet zyje z tych uzytkownikow ktorzy zakladaja u nich darmowe
konta, nie moze ich zlewac bo zbankrutuje jak odejda

: >Ty natomias chcesz decydowac o tym co ma sie mi podobac?
: >I uznales ze maja to byc penisy?
: doprawdy nie wiem jak do tego doszedles...

Poniewaz moje oburzenie uznales za zasciankowa hipokryzje. Jest to
w moim odczuciu stwierdzenie, iz nie mialem prawa do tego.
Zdecydowales wiec, ze powinny mi sie te tresci podobac. Te tresci
to strona o penisach.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl