Re: Bron Boze Chello

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 22:11:49 MET DST

Jo'Asia <JoAsia_at_rassun.art.pl> wrote in

> No i po co Ci to było? Teraz zaczną się podłączać nowi i transfery
> spadną... ;((((

A tak, na pohybel malkontentom. Juz mnie krew zalewa jak czytam takie posty
w chello.* a tu jeszcze widze, ze zaczynaja sie przelewac do pl.*
:-(((

Myslisz, ze teraz wszyscy sie rzuca na Chello? Chyba nie, tym bardziej ze
jeszcze nie mozna zadzwonic do UPC i zamowic - nadal czeka sie na (u)aske z
niebios splywajaca na wybrane tereny....

Ale na wszelki wypadek antyreklamuje: przed chwila mi nie dzialalo.
Zapomnialem wcisnac guzik "on" na modemie. To wina tych z Chello, przeciez
nie bede caly czas sie schylac pod biurko i sprawdzac czy swieca sie te
cholerne lampki - o niczym takim nie bylo mowy jak zamawialem ich usluge
;-)

DS

--
(-- a dny jak padli andele prsty ryji hlinu --.                  .