Re: Bron Boze Chello

Autor: Paweł Guraj (coddy_at_coddy.org)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 00:09:18 MET DST

Darek Sieradzki wrote:

[ciach]

> A moje Chello chodzi bez zarzutu 15 kB po Polsce (a zazwyczaj to i wiecej)
> i 40-50 kB po swiecie hehe. I od dawna mi sie nie zdarzylo, zeby cos
> przerwalo mi polaczenie, chyba, ze kablowka padnie i pol osiedla nie moze
> nawet telewizji ogladac.

No właśnie, u mnie jest tak samo. Rzeczywiście czasami pada, ale za tą cenę
wątpię by dało się uzyskać transfer 50 kB/s za te 160 zł. A takie właśnie
transfery mam kilku miesięcy z zachodu.
Poza tym rzeczywiście Chello wygląda troche jak rozwiązanie zrobione
"pod klucz" bez uwzględnienia lokalnych uwarunkowań, tzn. że przeciętny
użytkownik internetu w Polsce wie o nim trochę więcej niż przysłowiowa
blondynka co zawsze próbują udowodnić mi chyba właśnie takie blondynki
w BOK.

Pozdrawiam.

--
|Pawel Guraj === coddy_at_coddy.org |