Re: Spam wyborczy - co z tym robic?

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_onet.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 08:47:55 MET DST

> Ja dostalem przed chwila z poland.com , tam jest zasadniczo quota
> nielimitowana wiec tym razem nie wypuszcze pingwina ze smyczy :)

Co za chamy z tych spamerów - nic ich nie rusza...
A skad _naprawde_ teraz wysylaja?

Swoja droga jak moze liczyc na dopuszczenie do funkcji publicznych ktos, kto
nie potrafi wziac odpowiedzialnosci za to co robi? Poprzednia "ture"
wysylali z wdc.pl ale adres zwrotny podawali bynajmniej nie hostingowy, ale
na róznych serwerach kont darmowych.

PS: W Onecie jak tylko ich przyuwazylismy (troche sie zagapilismy - trwalo
to az ok. godziny) to zablokowalismy ich na routingu - jak na razie to
jedyny naprawde skuteczny sposób.
PPS: z zasady spamu nie czytam wiec nie wiem co tam bylo - tylko ze byli to
jacys zasmarkani politycy; bez zasad wiec chyba jakas ultralewica.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Onet.pl