Re: Kodeks ruchu internetowego Re: Polip ?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 19:27:32 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3B89F920.2F8AE5AA_at_poczta.onet.pl...

> Mam nadzieje, ze nastepnym razem sie przygotujesz i napiszesz na temat.

Jaki mandat proponujesz za obrazę stałego grupowicza ?
Tak mi przyszło na myśl: w usnecie powinny być też przyznawane
"stopnie wtajemniczenia" - takie internetowe 'dany'.
Ja proponuję taką kolejność (oczywiście wszystko jest do przedyskutowania
a Ty podejmiesz ostateczną decyzję).
Na podstawie tego obliczane by były kary.

1] świeżynek
Osoba, która właśnie uzyskała dostęp do internetu i już wie, co co jest
grupa dyskusyjna (jeszcze nie wysłała żadnego postu, bo nie potrafi).

2] starszy świeżynek
Umie już pobrać wiadomości z serwera, przejść w tryb offline i znalazł
opcję "wstaw podpis" w ołtloku. Odpowiada jeden raz na tydzień
(nad cytatem i używa niepoprawnego kodowania Polskich znaków; w polu
"Subject" odpowiedź poprzedza skrót "Odp:").
Co trzecie słowo ma błąd ortograficzny.

3] młodszy upierdliwiec
Subskrybuje min. 5 grup; na każdą wysłał post z tematem "test" o treści
typu "sdfdsg3r4kljdupasdkfpipasdkf".
Co drugi post odpowiada pod postem.
Jest pewny swej anonimowości i odgraża się wszystkim i wszystkiemu.
Zaczyna stosować podpis i ogromną sygnaturę z adresami dziesięciu stron
na onecie, wyszczególnioną linijką "Registered Linux user 43543534"
(nadal korzysta z Ołtloka).

4] upierdliwiec
Korzysta z dwóch tożsamości - odkrywa najwspanialszą (jego zdaniem) rzecz, jaką jest
jakiś 'anonymizer'. Jego posty często są wulgarne i staje
się obiektem wielku *PLONK* i narzekań.

Kurcze - jeszcze by trochę można pisać, ale dwa ostatnie punkty to:

# Tomasz Surmacz
# Expert

--
DooMiniK (bachus)