Re: SDI a Chello - Kraków

Autor: Mirosław Głaz (glaz_at_mo.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 16:18:33 MET DST

> Zajrzałem - najbliższa sieć jest, jak mogłem się domyśleć, ok. 1,5 km od
> mojego slumsu - tyle chyba nie pociągną :-)
>
> Ale tak poza tym, niezły pomysł z tym "trzepakiem" - coś w rodzaju
skrzynki
> kontaktowej.

A, to juz nie jest takie oczywiste - warto zapytać. Ale faktycznie, jeśli
nie chcesz/nie masz czasu się bawić zostaje wybór : SDI/inne gotowce.
BTW - upewnij się w swoim BOK tpsa (mów jasno, przejrzyście i powoli ;), że
maja możliwości techniczne - u mnie posżło jak po maśle, ale z tego co się
słyszy na polipie nie jest to regułą. Potwierdzenia na piśmie pewnie Ci nie
prześlą ;-), ale poproś przynajmniej o nazwisko osoby z którą rozmawiasz - w
przyszłości może Ci to pomóc.

Pozdrawiam

Mirek Głaz
glaz_at_mo.pl