Re: SDI a Chello - Kraków

Autor: Mirosław Głaz (glaz_at_mo.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 15:31:15 MET DST

> He, he - jak znam moją dzielnicę (Biały Prądnik) to ja mogę być w ogóle
> pierwszy ! :-)

[ciach]
> Kiedyś jakiś ambitny człowiek chciał założyć osiedlowy internet - chodził
> zbierał opinie (mówił, że wystarczy mu 3-5 osób na blok) - zrezygnował, bo
> moim bloku zainteresowany byłem tylko ja...

U mnie podobnie, jakaś firma chciała posadzić sieć osiedlową - zgłosiłem się
tylko ja na 60 mieszkań - byłem trochę zdzwiony.

BTW Po założeniu SDI zacząłem przemyśliwać czy nie bardziej opłacałoby sie
na dzień dobry wziąść samemu oferowane połaczenie (położeniem kabli i
konfiguracją miała się zając wspomniana firma) - a potem pewnie pojawiliby
się inni korzystające z niego, co obniżyłoby abonament, ale stwierdziłem, że
nie mam na razie czasu na takie zabawy.
Moze dla Ciebie będzie to jakieś rozwiązanie (rozpoczęcie sieci blokowej) ?
Z tego co pamiętam za 512 kbps liczyli jakieś 1500 zł instalacji + 300 zł
abonamentu miesięcznie. Początkową opłacalność przeliczali też na 3- 5 osób.
IMHO juz przy dwóch osobach staje się to opłacalne w porónaniu z SDI (115
kbs)

Zreszta, najwięcej na ten temat dowiesz sie na trzepaku
http://www.trzepak.pik-net.pl- moze znajdziesz jakąś sieć blokową koło
siebie.

Mirek Głaz
glaz_at_mo.pl