Re: Czy jest swiatowe centrum antyspamowe tak jak CERT dla security i

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 14:01:44 MET DST

Jacek wrote:

> Interesuje mnie czy istnieje swiatowe centrum antyspamowe,
> ktore gromadzi spamowe adresy e-mail, adresy domenowe spamowych serwerow

Nie. Jest parę organizacji działających na rzecz delegalizacji spamu, są
też inicjatywy adminów (cancelboty). Zacznij od http://www.cauce.org, na
mojej stronie antyspamowej też znajdziesz trochę odsyłaczy do innych tego
typu instytucji. No i wyszukiwarka - wpisz sobie +spam +against i coś
powinno się znaleźć.

> i blokuje dzialalnosc spamerska na skale swiatowa, gromadzac i
> archiwizujac
> informacje o dzialalnosci spamerskiej w skali swiatowej.
> Centrum do ktorego mozna wysylac spamowe posty i ktore kontaktuje sie z
> administratorami odpowiednich serwerow, blokujac spamowe konta.

Raczej trzeba się kontaktować z własnym adminem, który (jeżeli jest w
porządku i nie jest w danym momencie przepracowany) popchnie sprawę dalej.

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)