Re: SDI a Chello - Kraków

Autor: Mirosław Głaz (glaz_at_mo.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 13:16:00 MET DST

> Chello vs SDI:
> zalety

Cześć
Czekałem na Chello od marca br do dziś sie nie doczekałem (Mistrzejowice)

Założyłem SDI i jestem zadowolony (zdalna admnistracja siecią, webmasterka),
choc do dziś nie mogę sobie przypomnieć momentu gdy podpisywałem umowę -
opłata instalacyjna spowodowało moje chwilowe zamroczenie :-)
Abonament jak dla mnie jest znośny. Prędkość pracy przyzwoita (pewnie na
Bieńczycach jeszcze nie obstawili pełnej półki :)

Pozdrawiam

Mirek Głaz
glaz_at_mo.pl